مجتمع جوانان قزلباش

مجتمع جوانان قزلباش

ما در راستای مبارزات هویتی فعالیت میکنیم و با فریاد قلم نیرو مند خود جهان فکری را به لرزه میندازیم
مجتمع جوانان قزلباش

مجتمع جوانان قزلباش

ما در راستای مبارزات هویتی فعالیت میکنیم و با فریاد قلم نیرو مند خود جهان فکری را به لرزه میندازیم

رسالت ما !

نخستین سنگ اعتقاد مردمان قزلباش شیعی نهاده شده و تاریخ گواه است که این قوم همواره در ترویج علم و دانش ایفای نقش داشته است و نور افشانی نموده، خداوند متعال اهل این قوم را مستضعف فکری قرار نداده بلکه همواره آنان را موفق و تائید کرده است و کما اینکه امروز میخواهیم سخن را از قیام آغاز بنمائیم تا به عنوان عاصمه جهان شمرده شویم و مشتاقان خویش را بهره مند فیوضات این قیام مان گردانیم.

قیام، قیامیست بر افراشتن پرچم وحدت و یکپارچگی که مقصود از آن خیر خواهی و بهبودیست و تلاش در مسیر و طریق و جهت برای ایجاد باهمی و همنوائی است، که این قیام و بر افراشتن پرچم، کنایه از اعلان تقابل با نظام حاکم و تلاش برای بی ثباتی نیست و این بیانگر معنائیست که برای شناساندن قوم مان و هویت مان باید به تکلیف خود عمل کنیم و نباید انتظار آنی داشته باشیم در رسیدن به نتیجه مطلوب بل این آرمان را نیازیست برای زمان بیش، بدون تردید پیکار و مثبت اندیشی و شیعی نگری زمینه ساز موفقیت است افزون بر این خود بزرگ ثمره ایست برای مبارزات و اهداف مشروع و این سکوت و سکون است که ما را از مشارکت در هر قیام و مبارزه برای قوم مان و ملیت مان و هویت مان باز داشته و گوشه نشستیم و چسپش به زندگی آرام داشته ایم، چرا نباید تحرک داشته باشیم؟ این انتظار تا به کی؟ این راحت طلبی و عدم توجه تا چه زمانی؟

بدانید که برای هر چیز مدت و سرآمدی است. و این شرایط خاص و ویژه برای ما ثابت است تا برای تثبیت هویت مان بشتابیم، و چرا در این قوم همپذیری جا خالی نموده است و فاصله بیش و بیشتر گردیده است؟ این چه دردیست؟ علاج اش چیست؟ بیائید ای قوم یکجا شویم که عدم پذیرش همدیگر مایه حسرت است و پشیمانی؛

نخستین رسالت ما کشف بزرگترین مجهول غامضی است که کمترین خبری از آن نداریم و آن متن مردم مان است و بیائید از آنکه به هر جریان دیگری بگردیم باید زبانی برای حرف زدن با مردم خود را داشته باشیم، و بنگریم این اقدام سرنوشت را به کجا خواهد رساند و تا چه حدی معجزه آسا و زمانه شکن خواهد بود و این تند موج های چنین پر قدرت که باعث پارچه پارچه شدن مان گردیده را با کشتی های نجات در هم بشکنیم و از راه اختلاف و پراکندگی بپرهیزیم و تاج های فخر و برتری جوئی را بر زمین نهیم، به راستی رستگار شد آن کسیکه با یاران به پاه خواست و ما در این امر از خدا یاری میطلبیم و از مردم مان که دعوت ما را اجابت کنند و خداوند پاینده بدارد این عمل خیر را و همه خوبی ها و ارزش ها را وسیله گرداند و فرجام این کار را به نیکی به پایان برد و نیکبختی را برای مان تداوم بخشد.

با ارادت خاص به شما ملیت نجیب قزلباش.

"مبارز قزلباش"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد